“ترنم صارمی” در این مقاله منتشر شده در روزنامه خراسان، به بررسی بحث کاربردی تهیه ی لباس پرداخته است. او با توضیح اتفاقاتی ممکن است در هر خرید برای شما رخ بدهد، محرک هایی را معرفی می کند که می توانند بر روی ذهنتان و در نتیجه خرید و تصمیم گیریتان تاثیر بگذارند.
در بخش میانی مقاله شما با برخی از سرفصل های اصلی اقتصاد رفتاری از جمله اصل کمیابی، فشار اجتماعی، لنگر، حس مالکیت آشنا خواهید شد که دانستن این اصول، قطعا برروی رفتار خرید شما تاثیر خواهند گذاشت.
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که خرید کردن برایتان پروسه ای سخت است و یا وقتی به خودتان می آیید که تمام پس انداز خود را خرج تهیه ی لباس کرده اید، خواندن این مقاله در صفحه ی ۸ روزنامه خراسان امروز را به شما پیشنهاد می کنیم.