ماهتیر ۱۳۹۶

حالا لباس چی بخرم؟ – ملاحظات و عوامل موثر در خرید لباس

“ترنم صارمی” در این مقاله منتشر شده در روزنامه خراسان، به بررسی بحث کاربردی تهیه ی لباس پرداخته است. او با توضیح اتفاقاتی ممکن است در هر خرید برای شما رخ بدهد، محرک هایی را معرفی می کند که می توانند بر روی ذهنتان و در نتیجه خرید و تصمیم گیریتان تاثیر بگذارند.
در بخش میانی مقاله شما با برخی از سرفصل های اصلی اقتصاد رفتاری از جمله اصل کمیابی، فشار اجتماعی، لنگر، حس مالکیت آشنا خواهید شد که دانستن این اصول، قطعا برروی رفتار خرید شما تاثیر خواهند گذاشت.
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که خرید کردن برایتان پروسه ای سخت است و یا وقتی به خودتان می آیید که تمام پس انداز خود را خرج تهیه ی لباس کرده اید، خواندن این مقاله در صفحه ی ۸ روزنامه خراسان امروز را به شما پیشنهاد می کنیم.

اعطای گواهینامه ی دوره های آموزشی اقتصاد رفتاری

پس از برگزاری اولین دوره ی اقتصاد رفتاری، در شرکت آبادانی و مسکن الهیه خراسان، با اعطای گواهینامه ی رسمی با شرکت کنندگان، این دوره را به پایان رساندیم.

این دوره ها با ارائه ی محتوای اختصاصی برای تیم فروش مجموعه الهیه اجرا گردید. بعد از ارائه ی مفاهیم اولیه اقتصاد رفتاری ، بخش ارزیابی گروه اقتصادی رفتار کار خود را آغاز کرد و با بررسی دقیق نحوه خدمات و فروش مجموعه ی الهیه، قسمت هایی تخصصی اقتصاد رفتاری را مطابق با خواسته های سازمان طراحی کرده و در جلسات بعدی به کارمندان محترم این مجموعه آموزش دادیم.

همانطور که پیش تر گفته بودیم، درسال ۱۳۸۴ برای نخستین بار در کشور مسوولیت اداره شهرداری منطقه، به یک شرکت خصوصی محول گردید و شرکت الهیه که از سال ۱۳۷۷ شروع به فعالیت کرده است، این وظیفه را تا زمان استقرار کامل و تثبیت شهرداری منطقه ۱۲ مشهد عهده دار شد.

این گواهینامه، توسط گروه اقتصادی رفتار به افرادی که دوره های آموزشی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند، اهدا می شود و اعضای گروه الهیه که در این دوره شرکت کرده بودند، گواهینامه های خود را دریافت کردند.