معرفی کتاب کلید را بزن

معرفی کتاب کلید را بزن

چرا تغییر کردن برای ما اینقدر دشوار است؟ چیپ هیث و دن هیث در کتاب کلید را بزن، مدلی ساده اما ارزشمند برای تغییر فردی و اجتماعی ارائه کرده اند.چگونه با مصلحت اندیشی اوضاع را به سود خود و اطرافیانتان تغیر دهید موضوعی است که به آن می پردازند. چیپ هیث و دن هیث استادان […]

کتاب حس برند

کتاب حس برند

این کتاب در مورد تجربیات و آزمایش های مارتین لیندرستروم، یکی از افراد سرشناس در حوزه ی برندینگ و بازاریابی عصب شناختی است. مارتین لیندستروم در این کتاب در ابتدا توضیح می دهد که اکثر برند های امروزی تنها از دو حس بینایی و شنوایی استفاده می کنند و نشان می دهد که چگونه برند […]

مدال نقره یا مدال برنز؟

مدال نقره یا مدال برنز؟

به رقابت های المپیک فکر کنید. تا کنون چند بار ورزشکارانی با صورت های گریان که بر سکوی دوم ایستاده اند و منتظر دریافت مدال نقره ی خود هستند را دیده اید؟ تصاویر منتشر شده از کوچکترین دختر عضو تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی کشتی، زهرا یزدانی، که بر روی سکوی دوم ایستاده و […]

نیک مارکس: معیار سیاره شاد

نیک مارکس: معیار سیاره شاد

نیک مارکس سخنرانی خود را این گونه شروع می کند که مارتین لوتر کینگ وقتی که جنبش های اجتماعی را ترغیب می کرد نگفت “من یک کابوس دارم” و گفت من رویائی دارم” و من هم رویایی دارم رویای من این است که ما می توانیم این فکر را که آینده یک کابوس خواهد بود را متوقف کنیم و این یک چالش اساسی […]